MER ORÄTTVISA I VÅRT HEM

MER   ORÄTTVISA   I  VÅRT  HEM

Alfa vill nog gärna bo mitt ute i Naturen, tror jag?  Eftersom vi inte gör det så tar Alfa in Naturen istället.
När vi är ute i skogarna och vid sträderna så händer det att Alfa plockar hem grenar, stenar, kvistar, kottar och annat från Naturen.
Dessa tar Alfa in hem till oss och "dekorerar"  vårt hem med.

Men när jag bär hem tex en enda liten kotte och vill ta in den,
ja då måste jag lämna den utomhus!
Vad är det för särskilt och märkvärdigt med Alfas kottar i jämförelse med mina?
Jag bara undrar...

Jaa, orättvist är vad det är!!!





Ha det så bra där ute eller inne!
/Tjejen.



..

Kommentarer
Postat av: Zindy

Håller med Tjejen, det är orättvist! Varför får hon och inte du??

Hoppas du blir lite envis och står på dig, så kanske du kan få med dig en kotte eller två! ;P

2008-11-17 @ 22:01:24
URL: http://trollartollaren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0