ALFAS BROMS(O-)TEKNIK

   ALFAS  BROMS(O-)TEKNIK__ 

Detta med 2-benta och deras föreställning / vanföreställning om sig själva.

Det är märkligt med denna 2-benta Alfa som jag bor tillsammans med.
Jag är ju med henne nästan hela dygnen och jag är aldrig rädd för Alfa !
Och alla mina vänner och kompisar gillar och uppskattar Alfa.
Men Alfa har minst  ETT rejält fel !   Japp, det är bilkörning eller snarare sättet att STANNA bilen på.

Alltså,  Alfa tror att hon kör bil så där mjuuuukt och fiiiint som människor ska göra.  Jag är ju van med hur Alfa kör bil, så jag bryr mig inte längre.  Jag kan tycka att det är riktigt kul, uppriskande och spännande med lite "fart och fläkt" och kränga i kurvorna när Alfa kör bil. Eller snarare sagt, på det sätt Alfa stannar bilen.
 
Härom dagen fotade jag min kompis som var tillsammans med mig i baksätet när Alfa körde. Jag bör tillägga att min kompis  INTE  är van med Alfas bilkörning och framför allt inte van vid hennes sätt att bromsa och  ... stanna bilen.
Denna bild är ett bevis på Alfas bilkörning.
Eller som jag sagt nyss: det är snarare ett bevis på Alfas sätt att stoppa bilen !
Mina kompisar blir lika förvånade varje gång. 
Att mina kompisar aldrig lär sig? Och att Alfa aldrig lär sig...?!?






Ouuuppss.... !
Typiskt Alfa att tvärstanna bilen....





Ha en bra dag där ute eller inne!
/ Tjejen.








Kommentarer
Postat av: My

Hehe ja du inte blir det någon minnie i den bil om det ska forsätta på detta sätt:P

2008-10-24 @ 12:40:30
URL: http://myisabells.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0