FOTOMODELLPOSERING


FOTOMODELLPOSERING

Här på bloggen kan du ju läsa om mig. Där står bland annat att jag är foto-modell och det är jag också. 
Nej, jag använder inte löshår eller peruk som många 2-benta modeller gör. Det skulle aldrig falla mig in !
Jag är alltid helt naturlig, men ibland är jag långhårig och ibland är jag korthårig.  Så enkelt är det ! Se på fotona här nedanför.  
Jaa, det ÄR jag på alla fotona !


  
















Varför är du så förvånad ?   Har du aldrig sett en "ny-skalad"  hund förut..?
Jaa, det ÄR jag utan all päls.


























Tro mig, det är befriande skönt med rejält nerklippt päls om sommaren.


Bloggens visningsbild av mig var verkligen en svår bild att vara modell inför. Kanske för fotografen My också?
Jag skulle försöka göra något som inte alla kan samtidigt som jag skulle se lite "hemlig" ut på fotot. Fotografer har så märkliga och konstiga ide´er  emellanåt.
"Okay", tänkte jag, "och allt  för konsten !"

Och det lyckades!  På bloggens visningsbild ser jag lite "hemlig" ut när jag lyckas dölja en del av mitt ansikte.  Jag döljer inte en del av mitt ansikte med mitt  hår, utan med mitt  öra !  
Och det är det minsann inte alla som kan.






Ja, jag är nog en riktigt skicklig fotmodell ... om jag får säga det själv.





Ha det så bra där ute eller inne !
/ Tjejen.




.

Kommentarer
Postat av: häxan

Oj vilket hundliv, men ett bra sådant, ha det bra Tjejen

2008-11-11 @ 10:12:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0