VÄRLDENS MINSTA HUND ?

VÄRLDENS  minsta mini-HUND ?   

I mitt liv och i min värld har jag nu mött världens minsta hund. Ja, i min värld, alltså.
Hon heter Minnie. Minnie är åtta veckor och är en blandras av chihuahua, griffon och papillon. 
Minnie ser ut som en liten släthårig kattunge med ett charmigt underbett.
Minnie är hur söt som helst!

Fast först när jag såg Minnie visste jag inte riktigt vad det var för något? Jag kollade med Alfa som sa att det är en hund. Jaså... ? En hund som leker och skuttar som en kattunge ?
Men Minnie luktar faktiskt... hund...  och Minnie är jättesöt!
Men liten. En slags microhund.  En riktigt mini-Minnie. :-)



Och för en gångs skull blir jag kallad för STOR
"Stooora Tjejen..."
Det ni..!




















Ha en bra dag där ute eller inne!
/ Tjejen.



..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0